TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dissabte, d’octubre 24

Repassem L'ACCENT...

Ave, romans i romanes,

aquí teniu DUES ACTIVITATS D'ACCENTS I SEPARACIÓ DE SÍL·LABES per al control. ATENCIÓ!! Els exercicis diferencien entre accent gràfic (el que es veu, per exemple, simpàtic) i accent (síl·laba tònica que no s'accentua perquè no ho deixa la regla d'accentuació, per exemple, treballador).
 Concentreu-vos i... A TREBALLAR!! Quan acabeu dieu quin percentatge heu fet (recordeu que es mira a sota, on diu jclic en groc). També poseu si heu fet la activitat I o la II... VENI, VIDI, VINCIT!!



19 comentaris:

  1. gracies david per posar-nos el de l'accent ara mateix m'hi poso!!!!!!!!!!!!!!!!!

    quuan jo em conecto al "chad" mai hi ha ningu·

    bbbbbbbbbbbbbbbbuuuuuuuuuuuuuuuuuuuaaaaaaaaa!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. He fet un 81%
    No esta bè però es que sempre estic canst qun vinq de vela

    ResponElimina
  3. Gràcies a tu, Lola. NO desesperis, ja et trobaràs algú al xat.
    Marc, està força bé un 81 %. A veure si ho pots tornar a provar i encara va una mica millor, però no em queixo, ep?
    David.

    ResponElimina
  4. david he tretun 90% ara vaig a fer el activitat 2

    ResponElimina
  5. hola David he jugat i m'ha anat molt bé
    He tret un 92% adeu m'hen vaig a dutxar

    ResponElimina
  6. Oléeeee, Ariana, Irina i Joanaaa!!

    Espero que el control també us vagi molt bé!!

    Fins demà!!

    ResponElimina
  7. DAVID HE FET UN 96% A EL DELS ACCENTS, PER CERT EL MEU PARE JA S'HA CONECTAT I PER FI AMB ALGÚ HE XATEJAT . TAMBE ESTIC MALALTA TINC FEBRE PERO PODRE FER L'EXAMENT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  8. David he tretun 96%
    Espero que magi apres totes les normes.
    Adeú fins demà.

    ResponElimina
  9. David he tret un 90% a lasegona activitat.

    ResponElimina
  10. VISCA I FELICITATS a tots els que participeu de manera TAN ACTIVA en aquest bloc... Ànims!!

    Molt bé per aquestes puntuacions. A veure què passarà al control que ara ja tinc al meu poder. Fins aviat!!

    ResponElimina
  11. Hola David:
    Les activitats dels accents m'han agradat molt però la segona era molt llarga.
    Demà panellets,eh?Mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm!!!!!
    Que bo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Adèu David


    Maria

    ResponElimina
  12. he fet un 93% a la segona activitat.
    adeu me'n vaig a sopar.

    ResponElimina
  13. Bravo, MARIA I ARIANA!!!

    D'aquí a unes hores PANELLETS A LA ROMANAAA!!! Mmmmmmmm!!

    Fins demà!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.