TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dimarts, d’abril 13

VOLS APRENDRE MECANOGRAFIA?

Alguns romans de la classe volen saber perquè puc escriure tan ràpid sense mirar al teclat.
LA RESPOSTA: MECANOGRAFIA. La mecanografia és la capacitat d'escriure amb "màquina", ara amb ordinador, sense mirar al teclat i cada vegada més ràpid. 
Per tal que pugueu aprendre per vosaltres mateixos, us deixo una adreça que us agradarà.
NO OBLIDEU COMENÇAR TOT LLEGINT LES INSTRUCCIONS, JA QUE  EXPLIQUEN ON S'HAN DE POSAR ELS DITS, ÉS A DIR, QUINES SÓN LES TECLES-GUIA

13 comentaris:

  1. Gràcies David, i perdó per el d'aqueta tarda...je,je...
    Ho sento!


    Marimarimaria

    ResponElimina
  2. HOLA,DAVID.
    ENS HA AGRADAT MOLT EL JOC
    GRÁCIES DAVID

    ADÉU

    ResponElimina
  3. Hola,David.Aquest joc és molt "aducatiu".

    He estat a punt de guanyar el del mur peró estic content perquè m'he passat 3 lecciones amb només 5 fallos.

    Ets el nostre idol!!!

    Gràcies.
    (quasi tot el missatge l'he fet mirant a la pantalla.M'ha sevit de molt)

    ResponElimina
  4. David,m'ha agradat molt el joc de com posar els dits, peró m'ha costat molt i he fet molts
    errors ."Estoy en ello". Adéu David.

    ResponElimina
  5. HOLA A TOTHOM:

    PENSEU QUE NO ÉS UNA FEINA D'UN DIA, NI DE DOS, NI DE TRES....

    JO VAIG TRIGAR UN CURS SENCER EN COMENÇAR A AGAFAR "UNA MICA" DE VELOCITAT.... POSEU EN FUNCIONAMENT LES 3 "P": RECORDEU QUINES SÓN?

    ÀNIMS!!!

    David-mestre

    ResponElimina
  6. David, m'agradat molt el joc. Encara no sé fer servir el teclat com tu, però ja aprendre. A per cert! Si entreu a la pàgina web www.vedoque.com,
    trobarèu jocs diversos, que hos serviràn per estudiar. Hos recomano que hi entrèu!!!

    ResponElimina
  7. He practicat una estona està molt bé. Demà practicaré més

    ResponElimina
  8. David, m'encanta aquest tipus d'aprenentatge, com tu dius trigues molt temps a aprendre'n, però moltíssimes gràcies, David!!!!
    Demà t'explicaré una anècdota.


    (com diu el Marc, he fet tot aquest missatge només mirant la pantalla)

    ResponElimina
  9. David, he fet el del mur.He estat una estoneta per que tenia pressa, però si que noto de que escric més ràpidª!!!!!!!

    ResponElimina
  10. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS14 d’abril del 2010, a les 8:46

    Aquest joc es molt divertit.
    Ah!!David feia temps que no penjaves jocs com
    l'última vegda el del cocinillas.
    Com diuen a xina o a frànca of gua!!!!!
    Aribiderxi

    ResponElimina
  11. David,es una mica dificil pero he pugut fer el muro!!!!!

    ResponElimina
  12. Hola David avui he estat una estona més, he fet els 3 jocs, m'els he passat els 3 es molt divertit.
    Natxo jo avui o demà em conectare a www.vedoque.com,per xafardejar.
    David primer he jugat al mac, a la pràctica m'anava bé pero al mur, al de pescar, i al repte no manava la ñ, es normal? Despres m'he posat al windows i m'anava bé,estrany veritat?
    FINS DEMÀ!!

    ResponElimina
  13. Hola Júlia,

    com que la ñ és només castellana i als teclats d'Estats Units no estan, és possible que et doni error.

    M'alegro que t'agradi, QUE US AGRADI, el joc de MECANOGRAFIA... Traieu-li suc, tot FENT-HO MOOOOOOOOOLTES VEGADES!! És l'única manera d'aprendre!!

    David-mestre

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.