TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dijous, de juny 17

REPASSEM MATES: EL SISTEMA MÈTRIC DECIMAL.

Ave, romans i romanes,

aqui us deixo un parell d'activitats per repassar el que hem vist sobre el SISTEMA MÈTRIC DÈCIMAL i les ESCALES DE MASSA, CAPACITAT I LONGITUD...


Serveixen per jugar i aprendre!!

ACTIVITAT 1 : SISTEMA MÈTRIC DECIMAL (NOMÉS OPCIONS A B i C)

ACTIVITAT 2 : SISTEMA MÈTRIC DECIMAL  (NOMÉS TRIA LONGITUD, CAPACITAT I MASSA

10 comentaris:

  1. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS18 de juny del 2010, a les 17:36

    David aquesta escala es molt guaiii!!!!!!!
    Però jo al principi em pensava que era perquè t'havies equivocattt!!!!!!
    I ara en canvi va molt rebé però això s'ha d'aprendre de mèmoria per descomptatttt!!!!!
    Bé, com diuen a XINA ARRIBIDERXII
    Però segons el David ho diuen a ITÀLIA i es a XINAAAAAAA!!!ENCARA NINGÚ ho pilla.QUE ASCOO.
    VALE UTILITZARÈ L'ALTRA MANERA...
    Coom diuen a Françaaaa OG GUUUUAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!
    I ara l'himne de França...
    A not ens fan de la patriiiiiiissss eeeede a not ens faa eee arrrriiiibbbbeeeeeeeeeee!!!!!!!!!!!!!
    MOLT BÉ LA MEVA FEINA DE PALLASOO ACABA AQUÍ!!!!!
    ARA M'HEU DE PAGAR LA PAGINGS EXTINGSSSSSSSSS AMB PROPINAA!!!!
    I UN ALTRE PERQUÈ TINC TARJETA DE DESCUENTOOOO I SÓC SOCIIIII!!!!!!
    ARA SI ARRIBIDERXI!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  2. David ens mareixiem guanyar el premi,enhorabana a tothom!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. Els jocs son divertits però el premi encara més. És broma tot és igual de divertit. Gràcies per posar-nos aquests jocs.
    ADÉU FINS DILLUNS

    ResponElimina
  4. David, el joc de conversions és molt divertit, he fet/tret un 100%...
    El que ha sigut més difícil ha sigut el "puzzle" de la ciutat.

    Adéu i fins aviat, bé DOS DIES I... ...
    DE CAP A LA PISCINA!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Gràcies pels vostres comentaris!!

    Vosaltres sí que heu estat fidels al bloc de l'aula. Us felicito!!

    El de l'escola ens ha deixat una mica més indiferents, quina llàstima!!

    Ricard, ets un "as" de l'humor.... HAHAHAHAHA!!!

    Èric, ja contrroles la fondària de la piscina? HAHHHAHAHAH!!

    I la resta de gent? És que heu començat ja les vacances? LES VACANCES NO COMENCEN FINS DIMARTS A LA TARDAAAAAA!!!

    VINGA, COMENTARISSSSS DELS JOCS DE MATES!!

    ResponElimina
  6. David,gracies pels jocs tan divertits!!!!!!!.A mi m'ha costat una mica els puzzles.Pero moltissimes per tot!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. David tinc un problema com sempre em passa no tinc java, pero ho he intentat de veritat.

    ResponElimina
  8. RICARD PERÒ PERQUÈ EL DAVID DIU QUE NO POSI RIKI EL ROS20 de juny del 2010, a les 21:41

    YA YA I A MI NO EM FUNCIIONA L'ORDINADOR PERÒ EM FUNCIONA.
    LO PILLASS

    ResponElimina
  9. Gràcies David, ens servirà molt bé per a estudiar!



    Maria

    ResponElimina
  10. És veritat, ens mereixem el premi. I encara que hagin posat el tercer vídeo era per a que no es notés que érem els millors!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.