TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

divendres, de juny 4

FESTA DE LA DIVERSITAT 2010. FEM DANSES A LA PLAÇA


Ave, romans i romanes,

hem deixat les fotos de la FESTA DE LA DIVERSITAT 2010 que han fet el Pol i la Josefina al bloc de l'escola. Passeu per allà i deixeu-hi la vostra emprempta en forma de comentari. Les fotos valen molt la pena... FELICITATS, POL I JOSEFINA!! Entreu aquí

AH!! MIREU EL VIDEO QUE HI HA A SOTA.. HEHEHEHEHE!!!

7 comentaris:

  1. Gràcies David es veritat que les fotos han quedat amb "xispa".Recorda sempre seras el mestre amb més xispa

    ResponElimina
  2. David, Josefina i Pol:
    Les fotos han quedat molt boniques, les he mirat amb la meva mare i el meu pare...
    N'hi ha 125!!!!!!!!!!!!
    I us han quedat molt, molt bé.

    ResponElimina
  3. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS5 de juny del 2010, a les 12:05

    Ja ho pots ven dir Èric les fotos els hi han quedat molto beneeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!!!!
    Crec que el primer vall ho sigui a l'assaig ens va quedar com una patataaaaa!!!!!!
    Però després al de veritattttttt al últim moment amb el David vam repassar les passes i ens va posar un vídeo de motivacióoooo!!!!!!!!
    I crec que va quedar millorrrr!!!!!!

    Com diuen a XINA...ARRIBIDERXI!!!!!!!!!! però segons el David ho diuen a Itàliaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!

    Serà milor dir OF GUAAA!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  4. clarenç el xupacamara cr95 de juny del 2010, a les 14:39

    que guais les fotos que llastima que no surto jo jo soc el xupacamara de la classe hehehehe!!!!!!
    gracies david per al teu esforç d10

    ResponElimina
  5. M'agraden molt les fotos Les heu fet molt be POL i JOSEFINA I a tu ta
    mbe per penjarles. m'he l'hre posat de salva pantalles.

    ResponElimina
  6. Fantàstic, Víctor i companyia!!

    Quina bona idea, la del salvapantalles!!

    a10!!

    ResponElimina
  7. Perdó per escriure tan tard però el meu pare estava arreglant l'ordinador. Però us he de dir que va ser maquíssima la festa de la diversitat!
    Ah! I la foto principal que ha posat el David és molt xula esteu tots molt "xulos"!!!

    M@ri@

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.