TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

divendres, de gener 22

ARRENCA EL PROJECTE DEL SEGON TRIMESTRE: CINEMA!!


Ja està arrencant a tota l'escola el PROJECTE DE SEGON TRIMESTRE, QUE DEDIQUEM SEMPRE A L'ART.

Aquest any, aprofitant que és el SETÈ ANIVERSARI DE L'ESCOLA, treballarem el SETÈ ART, és a dir, el CINEMA.

Tota l'escola està fent una activitat que DÓNA el tret de sortida al projecte. A PRIMÀRIA AQUESTA ACTIVITAT SUGGERIDORA ÉS LA VISITA AL MUSEU DEL CINEMA DE GIRONA...

4 comentaris:

  1. david, quina era la pagina web del narcis monturiol

    ResponElimina
  2. Ariana, la pàgina web era :www.monturiol.net
    Jo ja me'l estic a punt de passar, o almenys jo ho crec.

    ResponElimina
  3. Felicitats, Èric!! Ja em diràs si te l'has passat fins al final, el joc del MONTURIOL. S'aprenen un munt de coses, oi?

    L'adreça la teniu a la part superior dreta del nostre bloc.

    ResponElimina
  4. David ja m'he passatel joc.
    Hi per cert les fotos són molt maques.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.