TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dijous, de gener 7

POSEM EN MARXA EL CERVELL!!! RESPOSTA DIA 11/01/10

Hola a tothom!!!

El segon trimestre ja és aquí. QUE NO ENS AGAFI AMB EL CERVELL ADORMIT!!

Qui sap la resposta a aquest ENIGMA??

EL PRIMER QUE HO SÀPIGA... PREMI!!

POSEU LA RESPOSTA EN EL COMENTARI, AMB EL VOSTRE NOM I COGNOM!!
Aquí hi ha una endevinalla per exercitar la vostra ment.


Alguns cervellets dieuen que sembla que només les persones amb súper-intel·ligència aconsegueixen resoldre-la. Pensa:

Si:

2 + 3 = 10

7 + 2 = 63

6 + 5 = 66

8 + 4 = 96

Aleshores:

9 + 7 = ????
RESPOSTA : 144. El secret estava en el fet que calia fer la suma i, a continuació, multiplicar pel primer sumand. Per tant 9+7 fan 16 i multiplicat pel primer sumand són 144.
L'HEU FET MOLT BÉ EN GENERAL... FELICITATS!!! 

19 comentaris:

  1. Èric Arguijo: David em sembla que ja ho sé,
    la resposta és: 144. Fins demà.

    ResponElimina
  2. David!!!
    Ja se la resposta.
    112!!!!!
    Fins demà.
    Chao!!!

    ResponElimina
  3. Ave Davidus,
    ja sabem la resposta i creiem que és 144.
    .....!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    VENI,VINI,VICIT.

    ResponElimina
  4. David, la resposta es 144.

    Bon cap de setmanaa.

    ResponElimina
  5. hola David jo crec que la resposta bona és 144.
    Adéu

    ResponElimina
  6. jo també he trobat la solució, és 144 i dilluns us explicaré com es calcula. El meu avi ho ha comprovat.

    ResponElimina
  7. jo crec que es 114

    ResponElimina
  8. David ja se quina es la resposta 144 ja ho dire com es fa!


    Fins dilluuuuuuuuuuuuuuuuuuns!!!!!!!!!!!!!!!



    maria

    ResponElimina
  9. hola david la respsta es 144.adeu

    ResponElimina
  10. EP!!! QUIN MOVIMENT!!

    I SEMBLA QUE QUASI BÉ TOTS COINCIDIU!!

    SERÀ O NO SERÀ???? DILLUNS, LA RESPOSTA..

    DAVID-MESTRE

    ResponElimina
  11. David.
    Tots diuen 144 putser m'he aquivocat peró lo important era provaro.Si em toca millor i si no es te que aguantarse.Creuo els dits perqu´la resposta sigui la meva.
    112
    Dilluns us explicare com a mi em va sortir 112.
    Chao!!!

    ResponElimina
  12. Hi ha un 78'66%(perqué ancar no ho ha dit tothom peró...) de nens de la classe que diuen que la resposta es 144.
    Ho tinc magre.
    :(
    Estic molt amuinat.

    ResponElimina
  13. Marc em sembla que ho tens magre i jo crec que la resposta és 144.

    ResponElimina
  14. Pater Gal•la placidia10 de gener del 2010, a les 12:51

    Hola jo crec que es 144si us veig ja us jo explicare(ja se que explicare va amb accent pero a i pod no hi ha per posar accent)

    ResponElimina
  15. Ja sé el resultat és 12 al quadrat

    ResponElimina
  16. la resposta es 144, ja ho he posat a comentaris.

    ResponElimina
  17. David la resposta es 144!!!!!
    Si a classe em preguntes com ho he fet t'ho respondre al segon!!!
    le resolt amb poquet rato em pensava que ere mes facil i tambe em pensava que ere mes dificil,jajajajajajajaja!!!!!

    ResponElimina
  18. David ja se la resposta es 144 i m'agradat molt al microfon de la radio.No puc fer las division no puc obrirlo ADEUUUU

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.