TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dissabte, de gener 30

COM RÀDIO. DIGUES COM I CINQUÈ DE FORT PIENC



Si no heu pogut sentir el programa de ràdio DIGUES COM on sortíem tota la colla de 5è aquí teniu ocasió de fer-ho. Només cal fer  clic sobre el MICRO ... i ja està!!

El programa dura prop d'una hora, però és d'allò més entretingut i divertit.  Parlem del projecte de l'escola, dels nostres gustos, de llibres, de música... MIREU COM ENS EXPRESSEM... Fa goig!!  No us el perdeu!!

8 comentaris:

  1. Estimats romans i romanes,

    US FELICITO per com heu parlat i com us heu expressat davant el micro. Tothom sap el que imposa que et col·loquin una "carxofa" al davant i ho heu "brodat"... Visca el Fort Pienc!!

    ResponElimina
  2. david m'he he possat molt i molt comtenta quant m'he he sentit a la radio.


    grácies per fer coses per nosaltres.

    ResponElimina
  3. DAVID DIC EL MATEIX QUE LA AROA LA MEVA MARE LI VA FER MOLTA GRÀCIA

    ResponElimina
  4. Patrícia (mare Èric)31 de gener del 2010, a les 11:50

    Enhorabona a tots! Sembla que cada dia feu un programa de ràdio! Per com parleu i la vostra veu, sembleu tots més grans!!

    ResponElimina
  5. Hola David vaig escoltar la radio hi hem va agradar molt perquè mai m'avia escoltat pe la radio.
    Ha per cert a la meva mare va riure molt per les bromes del Miquel Giménez.
    Adéu fins demà!!

    ResponElimina
  6. A la ràdio ens ho vam passar molt bé.És va notar mentres parlavem.En Miquel Gimènez era molt peró molt divertit.Fins hi tot va fer patar de riure a la meva àvia que està una mica sorda.

    De part de la família Cerdán Olm:Gràcies!!!!!!

    Demà portare una cosa molt interessant.No ho so perdeu siuspla.
    Adeu David i fins demà

    ResponElimina
  7. Uau David ens va quedar més divertit del que pensava!!!
    M'encanta com ens va quedar, i adamés té molta "xispa."


    Fins demà!!!



    Maria

    ResponElimina
  8. Ei romans i romanes! caram quin programàs! M'ha fet il.lusió sentir-vos per la ràdio!
    Un petonàs!

    Marta

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.