TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

divendres, de març 12

CERVELL EN FORMA. NÚMERO 8

Us demano que torneu a repassar el tema de DECIMALS, TAL I COM HEM PARLAT A LA CLASSE.
 

A veure qui em dóna una súper-sorpresa perquè ho repassa molt bé. sobretot les PARTS "REPASO" i "CONCEPTO".





INTENTEU FER LES OPERACIONS QUE US DEMANA EN ELS APARTATS SUMA, RESTA I MULTIPLICACIÓ EN UN FULL EN BRUT I EM DIEU SI US HA SEMBLA FÀCIL O DIFÍCIL, D'ACORD?

8 comentaris:

  1. Gràcies David tu si que ets un profe amb "xispa".he fet sumes,restes i multiplicacions.

    ResponElimina
  2. David,ja ho he mirat i he fet els exercicis
    GRACIES DAVID ADEU

    no van els accens ho sento

    ResponElimina
  3. david he fet els exercicis son molts "guais" i tenen "xispa"


    MOLTES GRACIES DAVID

    ResponElimina
  4. Hola David els exercicis son molt educatius, ja ja ja ja ja ja ja ja ja!!!!!
    Hem da portar el ful brut amb les operacions que em fet, no?
    Bé jo ja els he posat a la carpeta vermella per portar-los demà, sento connectar-me tan tard pero gràcies a tu he passat una bona estona.
    Adèu i fins demà!!!!!!!
    Gràcies David!!!
    Júlia R

    ResponElimina
  5. David, m'ho he passat molt bé fent els exercisis de decimals. Ja estic preparat per l'exament de llengua de català.
    Hi ara pensareu qué te ha veure l'examen de catala amb el programa de decimals?
    Doncs te a veure amb la nota:
    7'8, 9'9, o 4'5 quin orror!!!!No puc ni imaginar la nota.

    Boana sort per demà!!!!!(La nececitarem)

    Adeu!!!!

    ResponElimina
  6. Hola! M'han agradat molt els exercicis, i tambè el concepte i el repàs, per què es molt "diver" la veu robòtica de la senyora, bé, jo penso que no es una veu de senyora, penso que es una veu d'extraterrestre. Ah! I perdoneu per l'hora, es que s'emenvà el temps de les mans, sabeu?

    ResponElimina
  7. Hola David. Ja em vaIG RECUPERANT!!! he repetit els exercicis es que el divendres no vaig ficar comentari.


    gràcies.

    ResponElimina
  8. hola david tinc un problema les divisions amb decimal al dividend no em van i voldria recordar-ho.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.