TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

divendres, de març 5

CERVELL EN FORMA. NÚMERO 7. Un regal del Marc C.

Ave, romans i romanes,

el Marc ens regala un enigma per a aquesta setmana que, tot cal dir-ho, no és per a cervells, és per a SÚPER-CERVELLS!!!!

Allà va!! Qui el sàpiga QUE NO POSI EL RESULTAT. Que l'escrigui a l'agenda i ho comentarem un dia de la setmana que ve... PERÒ US DEMANO QUE DIGUEU SI US HA SORTIT, SI NO US HA SORTIT, SI CREIEU QUE ÉS IMPOSSIBLE DE FER-HO, SI PENSEU QUE EL MARC CREU QUE ANEM A LA UNIVERSITAT DE CIÈNCIES MATEMÀTIQUES,.... Au, vinga!!!

CERVELLLLLLLL EN FORMAAAAAAAAAAAAAA!!!

 Fa molt i molt anys, el senyor Albert Eintein es va trobar amb un amic quan passejava pels carrers de Berna. Contents, es van saludar efusivament i l’amic li va explicar que tenia tres filles.
- Ah, sí? -digué Einstein sorprès- I quines edats tenen?
- Mira Albert -contestà l’amic- si multipliques l’edat de les tres el resultat és 36.
- Caram -continuà Einstein- això que m’expliques no ho puc resoldre pas. M’hauries de donar una altra pista.
- Doncs, mira, quina casualitat -respongué l’amic-.  Resulta que si sumes les tres edats el resultat és exactament el número de la casa que tenim al davant!
Albert Einstein mirà a l’altra banda del carrer i contemplà durant uns segons el número d’aquella casa. Amb una mà es pentinà el bigoti i, tornant-se a girar cap al seu amic, digué:
- Ho sento, però amb la informació que m’has donat em resulta impossible d’endevinar-ho; m’hauries de dir alguna cosa més.
- D’acord, d’acord, -continuà l’amic satisfet al comprovar que el geni que tenia al davant no se’n sortia-, et donaré l'última pista. Escolta bé: de les tres filles que tinc, la gran toca el piano.
- Això ja és una altra cosa! -exclamà Einstein fent petar els dits-. Ara ja ho sé, no en tinc cap dubte!
Series tu capaç d’endevinar les edats de les tres filles fent servir només la lògica?
Uffffffff!!!!!!

Fes comentaris al bloc dient què et sembla... Marc, t'has passat!!!
 
 

11 comentaris:

  1. hola,David .L'estic intentant resoldre'l . Es dificil
    adeu

    ResponElimina
  2. " El manco de Marina" (Èric)6 de març del 2010, a les 15:49

    David, crec que ja sé la solució, us l'explicaré algun dia de la setmana que véeeeeeeeeeee!!!

    ResponElimina
  3. Hola Kitus,
    -Et vaig dir que trobava a faltar més acudits al xat...Però els enigmes m'agraden més! Ja en buscarem un per la propera setmana...Gràcies!

    ResponElimina
  4. la irina te rao es una mica dificil,pero crec que se la solucio el dilluns ho dire.



    ADEUUUUUUUUUUUUU!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Hola David es molt dificil a veure si troba la solocio.

    ADEU!!!!!!!

    ResponElimina
  6. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS7 de març del 2010, a les 18:08

    Home Marc aquet cop t'has passat amb l'enigma però vaig a veure si el resolc d'una vegada

    ResponElimina
  7. ja la se es mlt facil si penses pero penseu i ho resoldreu ja veureu!!!

    ResponElimina
  8. Hola david, es molt difícil pero crec que ja la se.

    ResponElimina
  9. hola marc!!!!!! t'has passat!!!
    a10

    ResponElimina
  10. És molt difícil però em semble que el se.
    Adéu Fins Demà

    ResponElimina
  11. Marc es molt difícil i no sé si el podré resoldre!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Jo no crec que pugui però bé, així és la vida!!!!!!!!!!!!!!!!!
    A10 Marc!!!!!!!!!



    Mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.