TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dimarts, de març 9

PROJECTE DE CINEMA: ANEM A L'ÍMAX!!

Els nens i nenes de 5è hem estat al CINEMA IMAX MAREMAGNUM veient una pel·lícula de 3D en anglès, dins del projecte de CINEMA del segon trimestre del curs. Vam passar una estona molt divertida, però tots coincidim que va ser MASSA CURTAAAAA!!
Hi ha molt poquetes fotos, ja que no se'n poden fer, però a veure si us agraden...

6 comentaris:

  1. VA SER ESPACTACULAR!!!!! FEIA ANYS QUE NO NEVAVA. ERA "GUAI"

    ResponElimina
  2. UPS PERDO EM PENSAVA QUE ERA LES FOTOS DE LA NAVADA.



    JIJIJIJI!!!

    ResponElimina
  3. fEIA MOLT QUE NO ANAVA A VEURE UNA PEL.LÍCULA
    EN 3D I EM DONA MOLTA IMPRESSIÓ QUAN ET VENEN DE COP.
    TOT PLEGAT M'AGRADA MOLT QUE AQUEST TRIMESTRE TREBALLEM EL CINEMA!!!
    ADÉU FINS DEMÀÀÀÀÀÀ

    ResponElimina
  4. Va ser molt interessant encara que no entengues res, però no em van agradar gens les mòmies(quin fàstic!!!)
    Bé, m'en vaig a sopar (perquè m'ho diu la pesada de la meva germana)
    A10!!!

    Mariaaaaaaaaa

    ResponElimina
  5. David, encara que no vaig veure el 3D, no passa absolutament res però és una mica "fotut".
    Gràcies per tot!!!!

    ResponElimina
  6. Quines fotos més boniques ho vam passaraa molt bé al cinema.
    gràcies David!!!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.