TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

divendres, de maig 28

SETMANA FAMÍLIA-AMICS 2010. Tallers 4t. 5è... Com us han anat?

L'escola ha tornat, un any més a obrir les portes a les famílies i amics de l'escola, dins de la Setmana Família i Amics, que culminarà amb la Festa de la Diversitat el proper dia 4 de juny.
Avui hem fet els tallers de 4t. i 5è....
Jo he participat en dos d'ells i m'ho he passat realment molt i molt bé!!!

GRÀCIES, GRÀCIES I REGRÀCIES als nostres "mestres per un dia" que ho han fet genial i als nens i nenes de l'escola que han tingut un MOLT BON comportament durant la sessió.

Ara us toca a vosaltres, romans i romanes: Què us han semblat els tallers? Quins heu fet? Recordeu: TALLER 1.... TALLER 2....

Ànims i a participar!!!! AQUÍ TENIU LES SÚUUUUUPER-FOTOS!!!

25 comentaris:

  1. Els tallers m'han agradat moltíssim.

    El primer taller que he fet ha estat:
    El de fer polseres de ganxet.
    Costa!!!"M'hauria de dedicar al parxís" Hehehehehe!
    L'àvia del Josep, de P3 fa ganxet amb un motor com el d'un Bugatti Veyron...
    El segon taller ha estat:
    Rajos-x. M'ha encantat.Una radiografia ha estat divertidíssssima, eren uns pits operats amb silicona!!
    També n'hi havia una amb un dit d'un angle obtús, uiuiuiuiuiuiui quin mal!!!!!!

    David, has penjat 191 fotografies... Quina feinada!!!

    Al'examen de saxo em jugava tornar a repetir preparatori... I HE PASSAT A 1R GRAUUUUUU!!!

    ResponElimina
  2. M' han agradat "molto"

    jo he fet el de: RAIG-X
    Era molt divertit era mirar fotografies
    que eren radiografies a l' aula de informatica
    varem acabar avans i val anar al pati a les 10:15.

    jo he fet el de: orxata al menjador estava molt bona una de les millors que e tastat la vam fer manual a nomes la trituradora ens va xufar la xufla. AIIII! Que bona !! Que estava!

    ResponElimina
  3. Jo he fet:
    TALLER 1
    El primer taller que vaig fer va ser el de raix-x. El fèia la mare de l'Oriol de 4rt C, la Tere. Va ser molt divertit, primer ens va ensenyar unes radiografies de diverses parts del cos. Després, en els ordinadors vam posar un CD per entrar a un programa per veure de diverses formes les radiografies. Al acabar el taller, la Tere, ens va ensenyar unes radiografies antigues, i les vam comparar amb les modernes.

    TALLER 2
    El segon taller, va ser el de jocs de la María Castanya. El fèia la mare de la Sintaiu, la Puri. Va ser molt interessant, perquè fèiem jocs que les nostres mares i pares jugaven quan eren petits. Vam fer molts jocs: Carai creu, les pedretes, curses amb els peus lligats, a gepar, al mocador... En definitiva, ha estat un dia molt divertit!!!

    ResponElimina
  4. els tallers m'ha agradat moltissim:
    el 1 taller que he fet es diu:fer creps
    m'ha agradat molt i ademés l'he fet amb la meva tieta i els creps estaban bonissims.

    Taller 2:jocs de la maria castanyera. m'ha agradat molt lem fet amb la mare de la sintaiyou em jugats a molts jocs que jugaban els nostres pares quan eren petits.vam jugar a molts jocs:cara i creu,les pedretes que la Sintaiu sabia molt,curses amb els peus lligats...
    al final em jugat a un joc que es deia urba la urba ens tenia de pillar i quan pillava algu li podiam tocar el cul i jo e sigut al últim i mhe tancat al lavavo hahaha!!!en definitiva me lhe passat molt bé.

    ResponElimina
  5. a la meva cosina li va encanta venir a fer una taller.Em va encantar!!!!!!!!
    1 taller va ser el de la meva cosina,pulseras.
    costa al principi,i despres ja es molt facil.
    2 taller era viatgem.Va ser espertacular vem mirar tota l'estona el google Earth.En rasum que m'ho vaig passar genial.

    ResponElimina
  6. A mi m'en agradat molt eren espectaculats el 1r era les polseres de escubidu,el 2n era el de les galetes eren molt boness .
    Adéuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. Le fotos, són molt maques hi ha de tot tots els tallers qui les va fer? perquè són mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooolllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllllttttttttttttttttttttttttttt maques......................................................................................
    són punts finals.

    ResponElimina
  8. TALLER 1
    Jo vaig fer el taller de pulseres amb ganxet.
    Va ser molt divertit,pero molt dificil,pero el resultat es molt bonic.
    (amb una avia de dos nens de P3:en Jaume i no se qui mes.)
    TALLER 2
    Despres em va tocar fer un de cosir botons.Tambe molt divertit.Vaig fer un bolset petit,ARA JA SE COSIR!!!
    (Tambe amb una avia,pero una avia de la guarderia del trenet.)
    GRACIES PER LES FOTOS,DAVID!!!
    ADEU

    (NO EM VAN ELS ACCENTS)

    ResponElimina
  9. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS29 de maig del 2010, a les 18:13

    TALLER 1:
    Jo vaig fer el de fotografía era molt mequuuuu vam fer quasi el mateix ke vam fer amb la càmera del Natxo.
    Però al final vam fer una cosa molt rara amb les llinternes que havies de fer unes lletres i ke formaves una paraula.



    Taller 2:
    Jo vaig fer el de jocs de carrer TAMBÉ ERA MOLT MMMMEEEEQUUUUU menrecordo d'un joc que es deia cara o creuu!!!!

    AHHHH!!ALERTA!!!!!!!!
    Al final vam jugar a aquell joc del senyor senyor.



    DEW

    ResponElimina
  10. FANTÀSTIQUES DE MOMENT TOTES LES APORTACIONS!!

    JÚLIA Q., CREC QUE TU NO HAS LLEGIT BÉ LES INSTRUCCIONS... MIRA ELS TEUS COMPANYS, PLEASE!!

    ¿SIGUIENTE, POR FAVOR?

    A10!!!

    ResponElimina
  11. JO HE FET:
    TALLER 1:
    Jo vaig fer el de cosí amb l'àvia de la Júlia. Vam aprendre a cosí botons i a partir d'ara tots els botons que es tiguin als cosiré jo.
    TALLER 2:
    També vaig fer el taller de fer galetes amb la meva cosina. Vam fer "COOKIES"(galetes de xocolata)i ens ho va m passar molt bé i ens van sortir sùperrequetebones.
    Ha i les fotos són molt xules.!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  12. JO HE FET:
    TALLER 1(RAIG X)
    Enaquest taller ens van esenyar moltes fotografies una de elles a sigut una dona que tenia una mena de silicona al pit

    TALLER 2(GALETES)
    El segon taller vaig fer "COOKIES" amb la cosina de la Joana eren galetes de xocolate estaven molt vones, encara tinc la receta i li ensellat al meva mare diu que intentarem fer.

    ResponElimina
  13. El primer taller ens van ensenyar a fer polsera de Eskubi doo a mi em va agradar molt i va ser molt divertit.
    El segon feu el de cosir jo vaig aprendre a cosir botenes vaig fer una jota vaig passar molt bé.
    I per últim li i ensenyat les fotos a mmis pares i diuen que t'ho treballes molt.
    M'han agradat molt els tallers.

    ResponElimina
  14. 1 taller.
    he fet elm taller de fotografia va ser seper "guai" era vastant semblan el de la camara del natxo però va ser una guapada!!!
    2 taller.
    el segon va ser també molt "guai"vca ser els raig-x i havien radiografies de tota mena eren molt "xules"!!!

    gracies a tots

    ResponElimina
  15. A mi m'ha agradat moltíssim els tallers de famílies d'aquest any.
    Jo he fet el taller de Paper Picat i el de cosir botons.
    TALLER1:De 9:30 a 10:30 he fet el taller de paper picat. La mare qui ho ha fet ha sigut la Daisy. La mare d'en Jorge de 4tB. La Disy ens ha parlat sobre el paper Picat. Ells ho fan servir per a les festes. Els pengen perquè queda molt bonic. El taller consistia en doplegar els papers. Retallaro fins que quedava una forma.
    Nosaltres hem fet un cactus i una flor.

    TALLER2:
    El taller 2 anva SOBRE COSIR.
    El taller ens el ha fet la Marcé, una àvia del centre d'avis.
    M'ho he passat molt bé hi he aprés ha cosir botons.
    Ahir ne'n vaig cosir un de una camica del meu pare!!!
    Va quedar com nova!

    Les fotos ja les he ensenyat als pares!!
    Els hi ha agradat molt!!!

    Adéu!

    ResponElimina
  16. 1 Taller.

    He fet el taller de fotografia va ser super "guai". Era bastant semblant al del pare del Natxo, i va ser molt interessant.

    2 taller.

    El segon va ser també molt "guai". Va ser els dels raig-x. Hi havien radiografies de tota mena d'ossos trencats. La que em va impresionar més va ser la dels pits amb scilicona.

    Gràcies ha tots

    ResponElimina
  17. Hola David, m'han agradat molt les fotos.

    taller1: paper picat: amb paper de seda, es fan decoracions que són tradicionals a Mèxic. Ens ho va ensenyar la mare del Jorge. Sembla molt difícil de retallar quan t'ho ensenyen però quan ho fas te n'adones que és bastant fàcil. El que sí que costa i ens vam fer una mica d'embolic és l'ordre de doblegar el paper.

    taller 2: cosir botons(perquè és comença per coses així, fàcils i perquè ens van dir que després pot servir de molt, això).
    Va ser molt divertit encara que, al principi, jo no ho entenia molt bé perquè passava l'agulla només per sota i la tela se m'encongia, però, ho vaig tornar a fer i ja em va sortir. El que sí que em va costar més, va ser fer el nus del fil. Be, me'ls va fer tots la Mercè.
    M'ho vaig passar genial!

    ResponElimina
  18. Jo he vist com a mínim 5 vegades el video de la nova escola, m'ho he passat molt bé, he rigut molt i els meus cosins també.

    Els meus pares els hi he explicat els tallers, i m'han dit que ells voldrien fer els tallers.

    ResponElimina
  19. TALLER 1:
    Jo he començat fent elde la meva avia era de cosir botons.
    crec que ha estat molt divertit, a que enfilar no es fàcil David?
    jajaja, era broma en general cosir no es facil, pero es molt important.
    TALLER 2:
    Jo he acabat fent el taller d'en Carles el pare de l'Anna de 4t.
    Es tractava de mirar i observar les coriositats del món a traves del Google Erth.
    Sabieu que en un desert del Perú hi ha unes misterioses i gruixudes linies. també encara que només es puguin veure via satel·lit hi ha dibuixos com un gos, un mono, unes mans.peroo son més grans que l'escola.


    Han estat els dos molt interessant.

    adèu

    ResponElimina
  20. Hola, el meu 1r taller va ser:
    El de l'avia de la Júlia R VAIG APRENDRE MOLT.
    A mi em va costar una mica això de cosir però m'ho vaig passar genial.
    2n Taller .
    Va ser el de raig x com a dit l'Èric ens van ensenyar fotogràfies la que mées em va agradar es la que també a dit L'Èric, i les que més em van impresionar van ser la dels ossos que tenien claus, cargols...

    Van ser molt diverti
    gracie david

    chao!!!!!

    ResponElimina
  21. M@ri@ i Aroa, no et copiis les @!31 de maig del 2010, a les 21:45

    Que xuliiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiisssssssssssssssssssssssss!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Em van encantar!!!
    Si ho poguessim repetir!!!
    Primer el de crepes(boníssimes!)
    I després el de viatgem(vaig aprendre un muuunt de coses!)(I se'm va caure una dent, je, je!)

    Bé, adèu David!

    Maria

    ResponElimina
  22. Hola romans!
    Com va el final de curs?
    David, us va bé si vinc a saludar el dijous a partir de les quatre?

    Espero un si!
    Petons!!!

    ResponElimina
  23. Hola, Clara!!

    Naturalment estarem contents de rebre't. Una única cosa que has de tenir en compte és que tenen música i segurament estaran assajant perquè divendres tenim LA FESTA DE LA DIVERSITAT a l'escola. Però potser ens dónes forces i ànims!!

    Petons.

    ResponElimina
  24. He mirat totes les fotos i són molt "xules.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.