TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dimarts, de desembre 15

CONTROL DE MATEMÀTIQUES. ELS NOMBRES.


Exercicis interessants:

PER FER-TE TU MATEIX UN DICTAT DE NÚMEROS.
ESCRIU EL NÚMERO EN LLETRES EN UN FULL I DESPRÉS COMPROVA SI ESTÀ BÉ INTRODUINT-LO A LA CASELLA EN XIFRES.      
                                                               FES CLIC AQUÍ

 UN DE MÉS SENZILLET, PERÒ SERVEIX PER TENIR CLAR COM S'ESCRIUEN TOTS ELS NOMBRES DEL 10 AL 100... FEU EL CONTROL QUE HI HA CLICANT A "AVALUA'T"
                                                    FES CLIC AQUÍ

10 comentaris:

  1. David son molt divertits els jocs de mates


    GRÀCIES

    ResponElimina
  2. David he fet els dos exercicis. Bona nit.

    ResponElimina
  3. es molt divertit david moltissimes gàcies.

    ResponElimina
  4. Gracés David.Em semble que et tens que tranquilitzar.Els meus pares diuen que tens una malaltia.No pares en tot el dia.

    GRÀCIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. Ei Deivid el ke has ficat en el blog es molt divertid.
    A per cert demà ke fem el concert de nadal podries penjar les fotos jo no t'estic obligant ni amenaçant.
    A si ara si ke t'obligo posa les fotos de una vegada!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Es broma xD xD xD.
    I èric no hem corretjeisis les faltes ke sempre ho fas ke ja se ke hi han faltes però es ke tinc presa vale

    ResponElimina
  6. David avui amb el conte uno mas en la lista de la calasse saps lo del lucio windig doncs jo ja tinc una idea espero ke no t'en asaventis.


    Lenguitx a super ms

    ResponElimina
  7. RICARDDDDD!!

    JA PENJARÉ LES FOTOS, PERÒ PRIMER CALDRÀ QUE PASSI EL CONCERT PER FER-LES,NO? HEHEHEHE!!

    PER CERT, ALGUNES DE LES TEVES FALTES .... EM DEIXEN MAREJJJJJAAAAATTTT!!! AINSSS!!! DEIXA QUE L'ÈRIC AJUDI A FER UNA MICA DE MILLOR ORTOGRAFIA... GRÀCIES, ÈRIC!!!

    ResponElimina
  8. JO JA HE FET ELS EXERCISIS DE MATEMATIQUES

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.