TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

divendres, de desembre 4

Visitem el Museu d'Història de Barcelona.

Hem dedicat dues hores i mitja d'avui a fer una visita a l'interior del museu d'Història i hem fet una volta a l'antiga ciutat romana de BARCINO... Ha estat un plaer poder gaudir del passeig, tot i que feia una mica de fred!!
Als mestres ens ha agradat molt veure com els nostres alumnes sabien enfrontar-se a les preguntes de la Montse, la nostra guia, i com feien preguntes de molta intensitat i importància.  Han pogut associar termes que coneixíem amb una ciutat romana de veritat, BARCINO: cardus, decumanos, perystilum, circ, tabernas, fauces,...
La Montse ha quedat encantada i els mestres també: FELICITATS, ROMANS I ROMANES.
Aquí teniu les fotos: feu-los una ullada i COMENTEU el que més us ha agradat de la visita... Ah! Les famílies també tenen la PORTA OBERTA  i no cal CAVE CANEM (Expliqueu què vol dir això, romans i romanes!!).

 

10 comentaris:

  1. Va ser mol DIVERTIT i INTERESANT la exucurcio al MUSEU DE CATALUNYA i també vax apendre moltes cosses

    ResponElimina
  2. Bon dia romanetes i romanets!

    Com prova el començament del pont?

    la veritat és que la visita guiada al Museu d'Història de Barcelona va ser impressionant! De debò, vaig aprendre coses sobre la ciutat on visc des de que vaig néixer que NO EN TENIA NI IDEA! Penso que a tots ens va agradar molt, no? la Montse sí que tenia "xispa" explicant... :)

    Per cert: MOLTES GRÀCIES PELS COMENTARIS del Power Point i de les pàgines que va penjar en David. És un plaer aprendre a fer de mestra amb tots vosaltres, de veritat! Estic molt contenta.

    Passeu-ho molt molt molt molt rebé aquests dies (i feu una miqueta de feina, que també està bé.. jeje). I escriuviu aquí!!!

    Petons enormes per tots i totes, fins DIMECRES!!

    albius

    ResponElimina
  3. DAVID HE VIST LES FOTOS AMB LA MARE I HAN SIGUT MOLT DIVERS.


    A LA MARE LI HAN AGRADAT MOLT I DIU:
    -"LOLA. SON MOLT MAQUES"

    ResponElimina
  4. David, els videos son molt interessants em refereixo a els de la DOMUS I ROMA.

    Ara m'en vaig a mirar les fotos del museu.
    ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  5. David he fist les fotos son molt boniques,el que mes en m'agrada va ser quan vem fer Barquino per fora.
    També he vist els vidios hes nota que tuas qurrat.
    gràcies David

    ResponElimina
  6. Hola David he vist les fotos i m'han agradat molt.
    La foto que mes m'ha agradat és la que sortim alguns nens fen una figura.
    Adeu fins demà!!Espero que ho agis passat molt bé aquest pon hee.
    Adeú

    ResponElimina
  7. Aquest bloc ja no li cap la paraula "xispa" n'en te tanta que li surt per els costats.Les fotos són una "flipada".
    Els videos de abaix són la "bbbbbbbbbbbbbbbbbboooooooooooooooommmmmmmmmmmmbbbbbbbbbbbbbbbbbbaaaaaaaaaaaa"

    ResponElimina
  8. M'han agradat molt les fotos i espero que la propera vegada facis més fotos tu.
    La foto que he trobat mes bonica és la temple mig trencat.

    ResponElimina
  9. auet video te molta ¨xipa¨ el que mes m'agradat es la ultima part que no esta aui pero lluitan contra els barbars que emocionant

    MOLTES GRACIES DAVID

    ResponElimina
  10. david es divertit i interesant

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.