TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dissabte, de desembre 12

FEM CLIMOGRAMES

Els climogrames els fem a l'escola des de fa un parell de cursos, però, cada cop, són més elaborats...

Aquí tenim una mostra del CLIMOGRAMA DEL MES D'OCTUBRE DE 2009, que recull la temperatura màxima, la mínima, el nivell d'humitat i la velocitat del vent... Tot això de la ciutat de Barcelona...

No digueu que no és feina interessant... Felicitats, romans i romanes...

A veure com surt el del novembre!! Recordeu-vos de POSAR LA LLEGENDA i l'ESCALA a la que feu el CLIMOGRAMA... ÀNIMS!!

UN PARELL DE MOSTRES DEL CLIMOGRAMA D'OCTUBRE.. PER REFRESCAR MEMÒRIA!!

5 comentaris:

  1. no em recordava i ara gracies a tu david si.

    ResponElimina
  2. David m'ha passat com l'Aroa i graciés a tu ho he pogut fer

    Graciés!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. David, he vist la película però no m'ha donat temps a acabar de veure-la. El principi m'agrada molt.

    ResponElimina
  4. Gràcies a tots i totes els que comenteu cosetes... EM DONEU PILES PER CONTINUAR POSANT-LES!!!

    Ariana, entenc que la peli no l'hagis poguda acabar, però m'alegra que t'estigui agradant!!! Visca!!

    ResponElimina
  5. magrada molt david


    GRACIES DAVID

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.