TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dijous, de desembre 17

Dos videos DE DIBUIXOS ANIMATS

Ave, romans,

ja tinc aquí allò que us havia promès. Són dos videos de 15 minuts amb el que vam veure l'altre dia sobre la Història de Catalunya i els romans, que crec que us va agradar.  PER CERT, AQUESTA VERSIÓ ÉS MÉS LLARGA I VEUREU COSES QUE NO VAU VEURE L'ALTRE DIA, PERÒ QUE US SONARAN MOOOOOOLLLLTTTTT!! ALEA JACTA EST!! Ah!! No es pot fer gran fàcilment, mireu-lo així...

Edu3.cat



Ah, però us demano una cosa: QUID PRO QUO (quelcom per quelcom!) comenteu si us ha agradat i escriviu una de les coses NOVES QUE HEU APRÈS amb aquest video (de les comentades a la classe o d'altres).... Vinga! TEMPUS FUGIT... Per tant, CARPE DIEM!!


Edu3.cat

6 comentaris:

  1. M'HAN AGRADAT MOLTISSSSSSSSSSSSSSSSSIMMMMMMMMMMMMMM DAVID.

    ResponElimina
  2. m'han agradat molt i es molt interesant.

    ResponElimina
  3. ei!

    sabeu què?

    jo aquests dibuixos els mirava de petita amb mon germà! quins records... una manera molt divertida d'aprendre història!

    el dilluns us portaré una informació molt interessant que he trobat, una activitat molt xul·la per a fer un dia d'aquest Nadal (o també més endavant!).

    Ja ho veureu!

    petons,

    alba

    ResponElimina
  4. Gràcies, Alba!!

    Jo ja era una mica més grandet quan feien aquests dibuixos a la tele (però molt, ep?) i també m'agradaven molt... Poc podia jo pensar que els utilitzaria uns anys més tard per ensenyar... Ai!! Tempus fugit!!!

    Petons i GRÀCIESSS per tots aquests comentaris tan macos que feu.. No sé si soparé avui perquè ja m'he alimentat amb el que em dieu... HEHEHEHE!!! Fins dilluns!!

    ResponElimina
  5. Hola romans i romanes!

    som en Marc, en Martí, la Jin Lei, la Lola i l'Alba.

    Estem esmorzant a la classe, i mirant el bloc. És molt interessant!

    Us deixem amb una frase ben coneguda...

    "El Nadal... té xispa!! jo, jo, jo!"

    Ciao!

    ResponElimina
  6. Doncs si sou tots aquets no us digueu narcisets.
    Ai i no te xispa vale .

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.