M'ha agradat molt aquesta explicació. Està molt bé perquè, per exemple, un nen que no enten res sobre els números decimals, només veient aquest vídeo ja ho apren. Gràcies David!
Teniu un blog impressionant: quina activitat més intensa. Aprofito per dir-vos que els nens i nenes de la classe "Girafes" de P4 estan encantats amb la paret de coixins que els hi prepareu cada dimarts quan fem psicomotricitat. Gràcies per recordar-vos, David. Sou estupendos!!!! Anna Font (mestra de P4)
David gràcies per escriure al meu bloc. Potser si que quant ja no puguis fer de mestre pots fer de venedor de franfurs. Je je je je je je je je je je je je je je je je je je je je je
hola la mama diu que es una forma divertida per aprendre a10
ResponEliminaM'ha agradat molt aquesta explicació. Està molt bé perquè, per exemple, un nen que no enten res sobre els números decimals, només veient aquest vídeo ja ho apren.
ResponEliminaGràcies David!
Molt ben explicat! aquesta veu robótica és una bona professora.
ResponEliminaDavid, li he explicat al meu pare que penjaries això al blog i m'ha dit que estava molt bé. Li he resumit i ha dit que el volia veure.
ResponEliminaGRÀCIES, DAVID!!!!
DAVID HE FET 3 EXERCICIS.ETS EL MILLOR DEL MÓN.
ResponEliminaGRÀCIES DAVID!!!!!!!!!!!
David, si no habressis penjat aquest video ,
ResponEliminano hagués après res, seria com una patata bullida.
ADÉU FINS DEMÀ SI DÉU BOL
Teniu un blog impressionant: quina activitat més intensa. Aprofito per dir-vos que els nens i nenes de la classe "Girafes" de P4 estan encantats amb la paret de coixins que els hi prepareu cada dimarts quan fem psicomotricitat. Gràcies per recordar-vos, David. Sou estupendos!!!!
ResponEliminaAnna Font (mestra de P4)
David gràcies per escriure al meu bloc.
ResponEliminaPotser si que quant ja no puguis fer de mestre pots fer de venedor de franfurs.
Je je je je je je je je je je je je je je je je je je je je je