TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

divendres, de maig 14

Com és el nostre carrer? Projecte del Tercer trimestre.

El projecte de tercer trimestre, el de sentiments, ve marcat per viure l'entorn més proper, el nostre carrer, el nostre barri, els nostres VEÏNS, a cinquè de primària...

Hem aprofitat uns tallers GRATUÏTS que fa el COAC (Col·legi Oficial d'Arquitectes de Catalunya), que ens han apropat, per mitjà de dos arquitectes, a estudiar les característiques d'un carrer, per dins i per fora. Les nostra arquitectes, l'Itziar i la Raquel, van fer una feina molt interessant que va durar tot un dia. Les activitats que vam fer vam ser moltes, des de visualitzar un power point fins a trepitjar el CARRER RIBES i analitzar-lo (una mica passats per aigua!!). Hem après moltes coses que ens serviran per anar enriquint el nostre projecte sobre ELS VEÏNS, EL CARRER I EL BARRI. Aquí podeu veure les fotos de l'experiència

5 comentaris:

  1. Hola! Va ser molt diverida i interessant l'activitat del 10 per 10. Ens ho vam passar molt bé. Vam aprendre moltes coses sobre l'arquitectura del carrer, i com jo vull estudiar arquitectura, em va anar molt bé!

    Adèu

    ResponElimina
  2. Hola David, el taller d'arquitectura em va agradar molt encara que ja ho sabia tot, ho explicaven d'una manera diferent que la meva mare.

    Adéuuuu

    ResponElimina
  3. clarenç,cr9 el mejor del mundo16 de maig del 2010, a les 10:06

    em va agradar molt al taller i mès quan van sortir al carrer. Però plovia que mala sort i lo del metro va ser espectacular peròva ser poquissim temps.ahhhhhhhhhhhhh!!!!! Èric no siguis tan "xulo"

    ResponElimina
  4. HOLA!!jo crec que sigut una gran experiencia això que vam fer.

    Vam aprendre moltissssimes coses sobre el carrer i tembé ens ho vam passar molt bé!!!
    Jo vaig apendre moltissim perque del carrer jo no en tenia ni idea.
    GRÀCIES DAVID


    PER CERT Clarenç: no ets el mestre i si ja ho savia tot, mira quina sort!!! PERO DIU QUE LA SEVA MARE HO EXPLICAVA D'UNA ALTRA MANERA, O SIGUI QUE TAMBÉ VA APENDRE UNA MIQUETA

    a10

    ResponElimina
  5. En les fotos semlem uns bons arquitectes,i el carrer de caos es de veritat un caos.Va ser una experiencia això que vam fer.I Èric no ho sabies tot no et facis el "xulo"tu no sabies alló de l'escossell!!! dona igual.


    BONA NIT!!!!!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.