TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dissabte, de maig 22

Projecte de tercer trimestre: UNS VEÏNS IDEALS!!

Bon dia, romans i romanes,

Recordeu que, entre les feines d'aquest cap de setmana llarg,  cal que dediqueu una estona a pensar  5 característiques que han de reunir, per a vosaltres, uns VEÏNS IDEALS.. LLEGIU LES INSTRUCCIONS ABANS DE CONTESTAR, SI US PLAU!!

Entre tots i totes, a partir de les vostres aportacions, farem un decàleg: DECÀLEG DELS VEÏNS IDEALS. Intenteu fer frases amb subjecte i predicat, no val posar "divertits", "amables".... I cal posar número:

1. Uns veïns ideals fan....
2. Els veïns ideals són els que...
3. M'agraden els veïns que...
Els que no pugueu escriure comentaris, FEU-LO EN UN PAPER, BEN NET I POLIT... Fins aviat!!

20 comentaris:

  1. RICARD PERÒ PERQUÈ EL DAVID DIU QUE NO POSI RIKY EL ROS.22 de maig del 2010, a les 13:50

    1-Uns veins ideals fan passtisos i tel's porten a casa teva.
    2-Els veins ideals són els que si et falta alguna cosa com per exemple un boli,te'l deixen.
    3-M'agraden els veins amb els que hi tinc bona relació.
    4-No m'agraden els veins que per les nits posen la música molt alta i no et deixen dorimir.
    5-M'agraden els veins que cuiden plantes perquè així respirem millor.




    Ricard 1 diu:visiteu el meu bloc!!!!!

    ResponElimina
  2. 1-Uns veins ideals t'ajuden quan ho necessites.
    2-Uns bons veins no fan soroll a les nits.
    3-Els millors veins són els que et saluden quan et veuen
    4-M'agraden els veins que no s'estan queixant tota l'estona
    -Un bon veí és el que respecta el medi ambient

    ResponElimina
  3. 1-Per mi un veï ideal no molesta fent soroll.
    2-Els veïns de debó són els que quan et falta alguna cosa t'ho donen sense pensar-s'ho dues vegades.
    3-Un bon veï et deixa anar a casa seva a utilitzar l'ordinador quan no et funcione el teu.
    4-Un veï de veritat es aquell que et tracte bé encara que no li caiguis del tot bé.
    5-A mi m'agraden els veïns els quals no et tenen por o vergonya, els que t'ho confossen.

    ResponElimina
  4. No funcionen les dièresis, perdó.

    ResponElimina
  5. 1. Uns veïns ideals fan bundat
    2. Els veïns ideals són els que no fan soroll
    3. M'agraden els veïns que t'ajuden

    ResponElimina
  6. 1. Et respectin sempre
    2. T'ajudin quant ho necessites
    3.Un veï que et fagi riure i que t'ho passis bé amb ell.
    4. Un veï que sempre que el veus t'explica coses que vols saber o coses que t'agraden.
    5. Que sempre que el vegis diguis:

    -QUNI SORT TINC DE TENIR AQUEST VEÏ!!!

    Adéu

    ResponElimina
  7. AI DAVID NO HO HE FET COM TOCAVA!!
    ARA HO TORNO A FER!!

    Adéu i perdó!!

    ResponElimina
  8. AI DONCS SI QUE HO HE FET BÉ!

    Adéu i perdó de veritat

    ResponElimina
  9. 1- Uns veïns ideals ens ajuden sempre que ho necessitem.
    2- Els veïns ideals són els que si tenen gos procuren que no molesti.
    3- M'agraden els veïns que saluden quan concideixes amb ells a l'ascensor
    4- Els veïns ideals són els que m'ajuden a carregar les bosses del super.
    5- M'agraden els veïns que sempre estan de bon humor.
    Adéu.

    ResponElimina
  10. EP, ROMANS I ROMANES!!

    FINS ARA UN TREBALL MAGNÍFIC!! PODREM FER UN BON DECÀLEG DELS BONS VEÏNS, FINS I TOT AMB LES APORTACIONS DEL MARC... QUE NO LLEGEIX LES INSTRUCCIOOOOONSSSS!!!... Una CREUETA (heheheheh!!!)

    US FELICITO!!!! FEINA FANTÀSTICA!! CONTINUEU AIXÍ I ALERTA A LES FALTES!!

    ResponElimina
  11. 1-Uns veÏns ideals t'ajuden i et fan tot tipus de favors.
    2-No et molesten fent soroll o no deixan-te dormir.
    3-Sempre et saluden i t'expliquen coses.
    4-Quan tenen alguna queixa de l'edifici o d'un veÏ, primer tenen en compte si ells molesten o no i et pregunten la teva opinió.
    5-Sempre són simpàtics amb tu.
    adéu

    ResponElimina
  12. 1-Uns veins ideals sempre et fan companyia.
    2-Els veins ideals son els que et respecten.
    3-m'agraden els veins que son educats amb mi voluntariament.

    adEU (NO HEM VAN NI ELS ACCANTS NI LA DIERESI)

    ResponElimina
  13. Els meus jugaben a la corda a les caniques a nines al llollo a la baldufa jocs tipics del carrer. A i tu torno a repetir és molt maco el fons. ADÉUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU Fins dema Davis.......................................................................................no és etzetara és punts seguits.....................................................................................

    ResponElimina
  14. 1- Uns veïns ideals fan coses per tu,i tu també amb ells clar.
    2-Els veïns ideals són els que et porten coses que no tens com tomàquets.
    3-M'agraden els veïns que et fan favors com:
    -pots anar a comprar el diari sisplau?
    4-Que si no li caus molt bé a un veí,et trata bé.
    5-Per teni un veí ideal es tenir confiança,amistat,ralació etc...

    jo estic molt bé amb els veïns que tinc!!!!

    ResponElimina
  15. Al meu comentari m'he descontrolat una mica i he fet unes quantes faltes. David no m'ho tinguis en compte siusplau!!!!!!

    ResponElimina
  16. 1-uns veins idals t'ajuden quan u necesites
    2-no fan soroll
    3-que no passin de tu
    4-que siguin amables
    5 que fassin favors
    6-i no provocadors

    ResponElimina
  17. 1-Els veïns, quan te'ls trobes, et saluden.
    2-Uns veïns ideals algun cop t'han d'haver dit:Em deixes la sal, es que estic fent ... ... ... ...
    3-Que no posin la música al màxim o, a la nit, no facin soroll amb les sabates de talons, com em passa a mi, la del segon, a les quatre de la matinada, clic, cloc, clic, cloc.
    4-Uns veïns ideals paren a parlar, s'enrotllen com una persiana, com està fent en aquests moments ma mare a la piscina.
    5-NO tots els veïns són ideals.

    ResponElimina
  18. 1-Uns veÏns ideals fan broma i et donen mejar si et falta.
    2-Els veÏns ideals són els que t'ajuden i t'apoyen.
    3-M'agraden els veÏns que et respectin i siguin simpàtics amb tu.
    4-El que no m'agrada dels veÏns és que fan molt de soroll i no et deixen concentrante.
    5-Que molts veïns son ideals i d'altres no

    ResponElimina
  19. M@ri@ i Aroa, no et copiis les @!31 de maig del 2010, a les 21:39

    Decàleg d'uns veïns ideals:

    1-Uns veïns ideals t'ajuden i et fan tot tipus de favors.
    2-No et molesten fent soroll o no deixan-te dormir.
    3-Els veïns ideals et respecten.
    4-Els veïns ideals són els que et porten o et deixen coses que a tu et falten.
    5-Un veï que et fagi riure.
    6-Un veï ideal és aquell que et tracta bé encara que no li caiguis bé.

    David, gràcies per a posar aquesta feina!(és molt xula!)

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.