TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dissabte, de maig 1

REPASSEM OSSOS I MÚSCULS.

Ave, romans i romanes,

tal i com us vaig prometre, us poso els links per tal que pugueu veure la pel·lícula sobre els ossos i músculs i poder treure una bona nota al control. Espero que en traieu un bon profit, d'acord? I estudieu el resum escrit i les activitats i RECORDEU: APARELL LOCOMOTOR I APARELL EXCRETOR

MÚSCULS: PART 1  PART 2  PART 3 

També sobre l'aparell excretor (no l'hem vist a classe): PART 1  PART 2 PART 3
Us regalo, a més, aquest joc:

18 comentaris:

  1. cr9 en balon de oro:clarenç2 de maig del 2010, a les 16:09

    es interessant aquest joc però jo crec que es bastant infantil.



    gràcies david

    ResponElimina
  2. Hola,David.
    He jugat al joc , es facil!

    ADEU DAVID,GRACIES!!!
    (dAVID,NO EM VAN ELS ACCENTS)

    ResponElimina
  3. Hola David, he vist la pel.ícula dels ossos amb l'Alba. Diu que es molt divertida, però que quen els nens cauen per la muntanya, i es trenquen la cama i es posen a riure, no es molt normal.

    Adèu (I com va dir la mestra d'anglès "bie bie"

    ResponElimina
  4. k@ren *$(m'he copiat de l'Aroa i la Maria)2 de maig del 2010, a les 21:12

    he vist els videos un altre cop i són molt xulos.Ah!! el joc es impresionant però una mica facil, no David? bé m'en vaig a tafanegar una estona més per aquí(pel blog).A10.

    ResponElimina
  5. David, m'ha encantat el joc, quan diu CORRECTO, diu:CORRECTRO.
    Diuen que és molt infantil, però, ja és prou posar 9 vídeos i, a sobre, un joc.

    ResponElimina
  6. RICARD 1,2,3,4 HA DIT2 de maig del 2010, a les 21:42

    Ricard 1 diu:David, grècies per penjar els vídeos,perquè així ens vagi millor el control bona ideea.


    Ricard 2 diu:Ricard 1 això ho havia de dir jo el gran Ricard 2 i tu m'ho has tret ja no et dirè més secrets dels deures del David.


    Ricard 3 diu:Si, segur que la ideea era teva haaaa!!!!!t'he la vaig vendre jo per 2 eurus.

    Ricard 2 diu:La ideea era teva però com diu la dita,santa rita rita rita lo ke se da no se kita.

    Ricard 3 diu:La dita pot dir el que vulgi però tu no has après que el que no s'escriu ke.Segur que en el pròxim dictat treus molt mala nota.

    Ricard 4 diu:Voleu callar!!!!!!Estic mirant crakòvia i estic escoltant dos idiotes que no paren de discutir.

    Ricard 2 i 3 diuen:Li direm al Ricard 5 que es el més gran que has dit una paraulota.

    Ricard 4 diu:Ja veureu quan sigui ministre.

    Ricard 2 i 3 diuen:Sí, i que més el Rcard 4 diu que serà ministre.Ni el Durant no ho pot ser ell menys.



    El presentador diu:Com l'altre episodi ja sabeu com acabarà aquesta lluita de Ricards us esperarem en el pròxim episodi de RIKI EL ROS

    ResponElimina
  7. hola. La irina té raó ÉS MOLT FÀCIL però va molt bé.
    merci david
    a10

    ResponElimina
  8. els meus cosins l'han vist i han dit que és"xuliiiiiiiiiiiiiiiisssssim
    i jo opino el mateix. perque el del temps és dels millors trossos de la peli

    ResponElimina
  9. David,gràcies per els videos,i el joc.Es vritat que es infantil.En el joc de els ossos, i els músculs,si fas una correcte, diu:CORRECTRO.

    A10 David,vaig a estudiar una mica més

    ResponElimina
  10. Bon dia, romans i romanes,

    gràcies per les respostes... Encara trobo a faltar alguns dels romans.... On sou?

    Efectivament, el joc era senzillet, però l'únic que pretenia era repassar ossos i músculs. Si sabeu col·locar correctament els que diu, jo ja em dono per satisfet..

    PER CERT, UNA PREGUNTA:

    ÓSSOS o OSSOS? PER QUÈ? A veure qui és el primer que respon a la qüestió.

    ResponElimina
  11. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS3 de maig del 2010, a les 15:02

    David!!!!!
    Es:
    Ossos

    ResponElimina
  12. hola David he estat mirant els videos.
    Me connectat ara perquè no he pogut abans pero es molt interessant.
    No he pogut jugar al joc, no se'm carregava.

    ResponElimina
  13. Josepa-maria perquè(Joana)3 de maig del 2010, a les 21:16

    David, no podia escriure el comentari avans perquè è è è asi perquè no tenia temps. Bueno començo ja perquè si no parlaré fins a les 3 de la matinada i...
    Senyora Perquè explica ja el comentari que si no m'ha AVORREIXO.
    Vale:els jocs me'n agradat molt però els múscols m'ha costat més que els ossos perquè vueno paro ja que si no la mare-senyora perquè em renyarà.

    Adéu fins demà

    Josepa-maria perquè

    ResponElimina
  14. david, el joc m'ha agradat molt per mi era mes facil els ossos

    ResponElimina
  15. David he fet l'activitat dels musculs i els òssos era molt divertit perquè sortia l'esquelet i els musculs.

    ResponElimina
  16. Jo penso com el Clarenç.
    Es divertit sí sí pero vestant infantil!!!
    No vull dir que no m'agrada, ni molt menys. Peró no te la xispa aquella que el fa ser més ineressant.
    és el primer joc de tot el bloc que no m'ha agradat!!!

    ResponElimina
  17. Cada vegada em quedo més meravellat de les possibilitats d’aprendre amb les noves tecnologies. No se si sabeu que hi ha convocat un premi per a mestres que utilitzen les TIC a les seves classes. Crec que en David podria guanyar-lo. El convoca la Fundació Impuls i es pot trobar tota la informació a www.premitic.org. Ànim, seria fantàstic.
    L’avi d’en Martí.

    ResponElimina
  18. hahahaha!!

    Moltes gràcies, avi del Martí!!

    Fem coses maques amb el bloc, però encara ens queda una mica de camí per poder arribar a guanyar premis, crec jo. De totes maneres, ara mateix m'ho miro!!

    Gràcies de nou!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.