TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

divendres, de febrer 12

CARNAVAL 2010

Hem viscut el Carnaval 2010 a l'escola.

Com ja ve sent habitual, l'arribada del Rei Carnestoltes amb el seu esbojarrat pregó, va marcar l'inici de la Festa. 
Gresca a l'aula, fotos, soroll, xerinola, pa amb botifarra.
Una festa que no oblidarem!!



I UN GRÀCIES MOLT ESPECIAL AL MARC PER TOT EL MUNTATGE QUE VA FER PER INICIATIVA PRÒPIA AMB SORPRESES I DIPLOMES... FELICITATS, MARC!! D'AIXÒ SE'N DIU TENIR EMPATIAAAAAAAAAA!!!






5 comentaris:

  1. David jo o tinc que confesar a mi...

    fins dimarts

    ResponElimina
  2. David,les fotos tenen moltíssima "xispa".
    Gràcies per recordar els prèmis que vaig fer.
    Et tindries que ficar-te a tu a tots els apartats qué penges.
    Tu tens la malaltia de l'empatia.

    Gràcies per ser empatios.
    Àdeu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  3. m'han encantat les fotos de carnaval.
    Tots es mereixen un premi a la originalitat.
    Tots estavem molt "guapos" però tu també, david.

    ResponElimina
  4. estem molt guaapos, ¡¡¡¡¡hihahi!!!!! va ser molt divertit.

    ResponElimina
  5. Quina "xispota" vull dir que "guai"que va ser anar disfressats i estavas molt divertit de dàlmata, quan les orelles s'het vaixaven, erets mono però quan ensenyaves les úngles fies molta por, hehe però ami no em vas esustar.
    Adéu David!!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.