TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

divendres, de febrer 19

Un treball de trucatge i efectes especials

El dia que vam anar a veure el museu de Cinema de Girona vam poder realitzar un taller de trucatges i efectes especials que va ser realment divertit. Ho vam passar molt bé i aquí teniu el producte que va resultar.

Gràcies, romans i romanes, pel vostre comportament aquell dia al museu (quina pena que no sigui sempre així, no?)... Aiiiii!!!

Espero que us agradi també a vosaltres romans i romanes, que no l'heu vist fins aquest moment... Ja direu què us sembla!!

19 comentaris:

  1. David gràcies per posar els videos amb efectes especials.

    ResponElimina
  2. Hola, m'han agradat molt els vídeos del museu del cinema.Ah! Per cert a la meva germana i al meu pare també graciès David!!!

    ResponElimina
  3. David he vist el video : trucatges i efectes especials. 5è.P. amb el meu germà

    ResponElimina
  4. hola david, el meu pare pregunta com vas convertir el document de cinema en un flash.
    es que estic fent una mena de postal d'aniversari i l'he demanat com es passa a un flash però diu que ho has fet amb alguna eina i no sap quina és.
    bona nit.

    ResponElimina
  5. David gràcies, els quatre hem rigut molt!!

    ResponElimina
  6. david es super divertit ho he vist amb el pare

    ResponElimina
  7. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS21 de febrer del 2010, a les 16:23

    Són molt xulis els vídeos.
    Ah!!!!!!
    Alerta avui sembla que sigui la setmana dels vídeos.

    ResponElimina
  8. Jo també m'ho vaig passar molt bé el dia del taller al museu de Girona.

    Va ser divertit, oi??

    I el resultat en forma de video serà un record per a tota la vida, segur que sí!!

    Es veritat que sembla la setmana dels videos... I encara en queden més!!

    ResponElimina
  9. Roser, mare de la Joana21 de febrer del 2010, a les 20:07

    Trobo que els dos videos són molt originals i estan molt ben pensats. Com que són en blanc i negre, i sense so (o al menys al nostre ordinador no hem sentit cap so), semblava ben bé una d'aquelles pelis mudes que els pares miràvem quan érem petits. Que bé que us ho passeu a les vostres sortides!!!

    ResponElimina
  10. hola,David he vist el video amb els meus pares i el meu pareli ha agradat molt
    ADEU FINA DEMA!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  11. David, ho hevisti ha quedat molt bé!!!!

    ResponElimina
  12. Hola David, hem vist el video i el Max no sabia com podíem entrar tots a la caixa.

    ResponElimina
  13. Maite - mestra, estrelles de mar23 de febrer del 2010, a les 23:18

    Moltes felicitats ROMANS! Cada dia que entro al vostre blog hi trobo videos nous, i cada dia em sorprenc més! Són genials,... crec que d'aquí uns anys sortirà una bona fornada de cineastes! Felicitats!!

    ResponElimina
  14. Eiiiiiiiii! Com ho heu fet?

    Tots dos trucatges són genials. Per cert, nois si algun dia volgués fer desaparèixer algú em donarieu un cop de mà?

    Bravo!
    Esther.

    ResponElimina
  15. Carai, quants comentaris!!

    GRÀCIES A TOTS I TOTES, MARES I MESTRES INCLOSES.. Per cert el video sí que té música i és molt maca... Sembla una pel·lícula d'època!

    Fins aviat!!

    David-mestre

    ResponElimina
  16. M'ha semblat fantàstic el vídeo que veu fer romans al vostre taller del Museu del Cinema. Es veu que sou uns grans aprenentets d'actor i del món del cinema. I sobretot, a l'hora de representar escenenes a partir del cos i els gestos.

    Ilde (Mestre de 3r.A)

    ResponElimina
  17. Xulíssim!
    Joana (Pingüins) i Mariona (Porquets)

    ResponElimina
  18. hola David hem mirat amb el Victor ha dit que són genials.
    Adeu David!!!!

    ResponElimina
  19. hola david he mirat els videos i són macos

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.