TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

divendres, de febrer 5

CERVELL EN FORMA. NÚMERO 5.

Aquest cap de setmana posarem en forma el cervell amb uns jocs i programes que ens diu el Natxo. Us deixo amb ell:

Hola, romans i romanes,

us parlo d'uns quants jocs amb els que us ho passareu MOLT BÉ:

El primer es diu BITSTRIPS 

Consisteix en fer tires de còmics amb fons, personatges, lletres, etc... Primer et surten tres VINYETES i, a dalt, teniu la pestanya ART LIBRARY, que es us permet posar decorats i personatges, i la pestanya TEXT BUBBLES que us permet posar bafarades i text... US HO PASSAREU PIPA!! Digueu a "comentaris" si heu pogut fer-ne cap.

El segon es diu COCINILLAS

Consisteix en fer el major nombre de panets sense que se't cremin. Primer poses la massa i, quan està prou torrat, l'has de punxar. Alerta!! Si ho fas massa tard se't crema i l'has de llençar a les escombraries. Quants pots fer en tres minuts?  El David diu que ho poseu als "comentaris".

18 comentaris:

  1. Gràcies David i Natxo. Però que dic,em sembla que tinc doble personalitat. Per cert us han agradat els jocs, el David el Èric i el Ricard m'han ajudat una mica moltes gàcies a tots.

    ResponElimina
  2. Al cocinillas es una xulada he fet un munt de panets.
    A Natxo sort que ens l'hem trobat per casualitat.
    Llàstima que no hem posat el joc de matanses ni el de fer begudes.
    Bueno jo vaig a fer-me un bloc dew

    ResponElimina
  3. gracies natxo i david per els jocs

    ResponElimina
  4. gràcies David i Natxo per els jocs tan divertits pero el panets eren molt dificils.

    ResponElimina
  5. Ahahaha!!

    Natxo, molta bona la broma de la "doble personalitat": ironia fina!! I molt maco el DETALL D'ANOMENAR A L'ÈRIC I AL RICARD... T'estàs fent gran!!

    ResponElimina
  6. natxo i david gracies per els locs son una xulada

    ResponElimina
  7. Gràcies per penjar els jocs david i natxo

    ResponElimina
  8. David, els jocs m'encanten, la meva mare també hi ha jugat.
    GRÀCIES,DAVID!!!!!!

    ResponElimina
  9. Hola David s´´oc en Xavier. Se m'han cremat un munt de panets. Ho sento els accents no funcionen b´´e. es com si tamb´´e s'haguessin cremat. Bon cap de setmana.

    ResponElimina
  10. David tons són molt "xulis" i tenen molta "xispa".El que més m'ha agradat ha sigut el de les cocinillas.Sem cremen molts de panets.Lo d cuinar no ho porto a la sang (peró de menjar sí).
    Gràcies Natxo i David!!!!!!

    ResponElimina
  11. hola david he pogut fer 13 pastissets es molt xuli i el altre he fet mes d'un comic es guai.

    fins un altre!!!

    ResponElimina
  12. david he fet 20 panets són molt divertits els jocs gràcies
    natxo gràcies

    ResponElimina
  13. Hola David, he aconseguit fer 40 panets i 2 s'ha m'hen cremat i la meva mare també a fet 40 panets.
    Adéu fins demà!!!

    ResponElimina
  14. david l'ada i jo hem fet molts cops.

    ResponElimina
  15. David i Natxo molt guais els jocs. Mira que jo en se de cuinar però aquests no, i no se perquè!Ah, per cert m'hauras d'ensenyar a penjar jocs que jo en vull posar uns quants, bastants...
    Bé, tinc els deures i ja estoy en ello per fer-los.
    A10, David's!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


    Mariiiiiiaaaaaaaa

    ResponElimina
  16. Hola David,he fet 58 panets

    ADEU

    ResponElimina
  17. Molt bé, molt bé a tots per la vostra participació i pels vostres PANETS (ufff, acabarem sent mestres i mestresses forners i forneres...

    No dieu res del tema CÒMIC tot i que trobo que també és divertit...

    Fins demà!!

    ResponElimina
  18. David,he fet 62 panets!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.