TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dijous, de febrer 18

DUES NOVES CREACIONS FORT PIENC STUDIOS

Aquí van dos regals molt macos:

1. Un STOP MOTION fet per tots i totes nosaltres, i acabant-lo amb el WINDOWS MOVIE MAKER. Ens ha quedat divertit, oi?
2. Una nova mostra del vostre talent:

En aquest cas són la JÚLIA R. I LA LOLA AMB UN ESPECTACLE DE MÀGIA FET AMB LA TÈCNICA STOP MOTION... GENIALLLL!!! FELICITATS!!!

9 comentaris:

  1. David he vist amb el meu pare el video que has possat i al meu pare vque al tinc al meu custat diu que lia agradat molt.

    ResponElimina
  2. No he vist el video però ara vaig a veurel.

    ResponElimina
  3. El veure a casa, per que estic a la biblioteca i no em deixa veurel. Per cert la Lola la Karen i la Júlia R s'acaban d'anar a "jalar".

    ResponElimina
  4. David,eh que ens va quedar "xulo"?
    En ho vam passar tan bè aquell dia...(dic el de carnestoltes)
    Ets el millor del món!!!

    ResponElimina
  5. Hola romans i romanes,
    He vist el video i m´ha agradat molt, esteu fets uns artistes!!!
    MOLTES FELICITATS!!!
    Aleix N.

    ResponElimina
  6. hoal David hem vist els videos encara que un ja l'aguessim vist molts cops.

    adeu!!!!!!!!!!!!!


    ADEU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. sortim molt guapos i es molt divertit

    ResponElimina
  8. hola els videos són una guapada he rigut molt

    ResponElimina
  9. Hola, David!!
    ens ha agradat molt els videos, semblen de 1r.
    L'únic que el video de la Lola i de la Júlia R
    el playmobil que es converteix en un altre nino, es queda sota el radiadó i em fa molta gràcia.
    Adéu fins ara, ai fins demà!!!

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.