TRADUCE, TRADUEIX, TRANSLATE... | | | | | | | |

A reveure!!!

UN CURS AMB MOLTA..... "XISPA!!!!!"..... FINS SEMPRE!!

dilluns, de febrer 22

TRES NOUS PRODUCTES: FORT PIENC STUDIOS CINEMA està en PLENA FEINA

Aquí us mostrem tres productes que valen molt i molt la pena:

1. Un treball fet pel NATXO, amb la tècnica STOP MOTION i fent servir un MAC i no un PC amb WINDOWS. El programa per editar-lo ha estat el programa IMOVIE. Una feina perfecta! Felicitats, Natxo!!




2. Un treball fet de nou pel NATXO, ara en companyia del RICARDO. A la classe ens ha encantat: FELICITATS!!




3. "MITJA HISTÒRIA D'UN MITJÓ". Aventures i desventures d'un mitjó brut... Quina bona feina, Maria Pardo i Júlia Q. BRAVO!!

12 comentaris:

  1. AVE ROMANS I ROMANES!!!!
    TROBO Q US HEU MODERNITZAT MOLT RÀPIDAMENT...
    HEU EVOLUCIONAT MILERS D'ANYS A CORRE CUITA I HEU FET UNES "PEL.LIS" MOLT MAQUES I DIVERTIDES. N'ESTIC CONVENÇUDA, MÉS D'UNA I D'UNA TENIU ÀNIMA D'ARTISTA, DE COMEDIANT...
    UN PETÒ MOLT FORT A TOTS I A TOTES I FELICITATS PER LA VOSTRA FEINA...!!!!
    GEMMA (ANGLÈS)

    ResponElimina
  2. Ah!!!!!! EL mag de Girona era tot un geni, je,je...!!!!!
    M'hauria de donar consells...... ok????
    M'ha agradat mooooooolt!
    Gemma (Anglès)

    ResponElimina
  3. NATXO HU AS FET MOLT BÉ!!!!!

    ResponElimina
  4. MARIA I JULIA M'HE A ENCANTAT HEU FET MOLT BONA FEINA.JO VUI FER UN PERO NO SE DE QUE!!
    MMMMMM.......JA SE NO HU DIRE ES UNA SORPRESA.
    HIHAHIHAHIHAHUI!!!!!!

    ResponElimina
  5. M'ha agradat molt les tres pel.lícules, per ser la 1ra vegada del Natxo, Ricardo, Maria i Júlia Q. Bueno tot plegat un feina magnífica.
    Adéu!!!

    ResponElimina
  6. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS26 de febrer del 2010, a les 22:16

    David tranquil et continuarè fent la competència,que per aixó jo no tinc problem.
    A david et fa res que t'explici uns chists però són de classe.
    Que dius?Que sí.Molt bé començarè.NUNKA nos copiamos... solo consultamos nuestras dudas <<<



    2. NO pintamos la mesa. solo la decoramos<<



    <<<



    4. NO nos distraemos... solo estudiamos las moscas <<<



    5.NO leemos revistas solo nos informamos mas <<<



    6. No escribimos notitas o cartas... estudiamos otro medio de comunicacion <<<



    7.No dormimos en clase... reflexionamos<<<



    8.NO hablamos... intercambiamos expresiones <<<



    9.No masticamos chicle... estimulamos nuestros musculos <<<





    11. No tiramos papeles... estudiamos la ley de la gravedad <<<

    >

    12. No nos reimos... somos felices


    Bueno a que mola he he he.

    ResponElimina
  7. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS26 de febrer del 2010, a les 22:17

    gddddddddd
    djjjjjjjjjjj
    dhhhhhhhhhhhhhhhh
    djjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj
    jdddddddddddddddddd
    dhhhhhhhhhhhhhhhhhhh
    dhhhhhhhhhhhhhhhhh
    dhhhhhhhhhhhhhhhh

    ResponElimina
  8. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS26 de febrer del 2010, a les 22:20

    David gràcies per escriure al meu bloc
    ju
    ju
    Ah perdo per aixó que he fet que diu gggyyyrrr gggfft ggdttt.
    Era un exemple.

    ResponElimina
  9. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS26 de febrer del 2010, a les 22:22

    Ah una cosa david els xist potser son...
    son...
    com
    molt escolencs per diro d'alguna manera

    ResponElimina
  10. Ricard Però perquè el david em diu que no posi RIKY EL ROS26 de febrer del 2010, a les 22:24

    Ah David gràcies per posar aixó dels enllaços son molt xulis i molt interessants.
    A veure si puc trobar quelcom dels oscars

    ResponElimina
  11. amic del Clarenç,Ricard i Naxo
    els videos m'an agradat molt,els videos
    que m'ha agradat mes han sigut el de
    magia.


    MANEL

    ResponElimina
  12. Hola, Manel, amic del CLARENÇ, RICARD I NATXO. Gràcies per la teva aportació al nostre bloc. Ens fa il·lusió tenir convidats al nostre bloc! Gràcies pel teu comentari!!
    David- mestre de 5è.

    ResponElimina

Nota: Només un membre d'aquest blog pot publicar entrades.